دبی مقصدی مدرن با بهترین مراکز خرید!! دبی یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای افرادی است که عاشق خرید کردن و تجربه‌ی هیجان و لذت ناشی از خرید هستند. امارات متحده عربی مملو از مراکز خرید بزرگ، لوکس و خیره کننده است که هر روز هزاران مشتری و توریست از آن‌ها خرید می‌کنند. تقاضای خرید از دبی برای ایرانیان در طول سال‌ها افزایش یافته است و در طول پاندمی کرونا، افزایش چشمگیری داشته است. خرید اینترنتی سال هاست که رواج پیدا کرده است، اما از زمانی که ویروس کرونا امارات متحده عربی و سایر نقاط جهان را درگیر کرد، خرید آنلاین در واقع به گزینه‌ای بهتر و ایمن‌تر تبدیل شده است.سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.

خرید مستقیم از امارات (دبی)

خوشبختانه، وب‌سایت‌های خرید زیادی در دبی و در سراسر امارات متحده عربی وجود دارند که علاقه مندان به خرید می توانند لوازم دیجیتال، لباس، کفش، لوازم جانبی، وسایل دکوری، کتاب، اسباب‌بازی و هر آنچه که نیاز دارند به راحتی سفارش دهند. شما می توانید از طریق مالتینا از بیشتر سایت‌های خرید از دبی بصورت ریالی خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید. جهت خرید از دبی به واسطه وب سایت مالتینا فقط کافیست مبلغ کالای مورد نظر را به درهم وارد کنید و بعد از مشاهده قیمت، مبلغ آن را به ریال پرداخت کنید. از مزایای خرید از دبی به واسطه مالتینا آن است که فقط مبلغ درهم هر کالا را با نرخ روز به اضافه هزینه باربری و ارسال آن به ایران را می‌پردازید و دریافت و ارسال بسته شما به سرتاسر ایران و درب منزل کاملا رایگان است. همچنین به دلیل اعتبار وبسایت مالتینا می توانید خیالی آسوده از خرید خود به صورت اینترنتی داشته باشید. (مالتینا از سال ۱۳۹۶ واسطه خرید ایرانیان از وبسایت های آمازون و ای‌بی آمریکا می باشد که به تازگی امکان خرید از سایت های ترکیه و امارات را نیز به خدمات خود اضافه کرده است.)

خرید از ترکیه به واسطه وب سایت مالتینا هم راه اندازی شده است برای اطلاعات بیشتر مقاله “بهترین سایت های خرید از ترکیه را بشناسید” را بخوانید.

خرید از دبی برای ایرانیان

 

معرفی سایت های برتر خرید از دبی برای ایرانیان

در ادامه‌ی این مطلب از مالتینا بلاگ، به معرفی بهترین وبسایت‌های خرید از دبی و امارات و بررسی محصولات، قوانین، شرایط خرید، پرداخت و هر آنچه را که باید بدانید، خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید. در اینجا قصد داریم به بررسی و معرفی ۱۴ سایت معتبر خرید از دبی بپردازیم که می تواند در انتخاب اینکه از کدام سایت می خواهید خرید کنید، کمک کند.

۱/ خرید از وب سایت نون (Noon) در امارات و تحویل در ایران

Noon، یک برند داخلی در خاورمیانه برای خرید آنلاین است که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و اکنون به یک پلتفرم پیشرو در حوزه تجارت الکترونیک در منطقه تبدیل شده است. این مجموعه دارای طیف گسترده‌ای از لباس و کفش از برندهای معروف مانند نایک، تامی هیلفیگر و آدیداس است. هم چنین انواع متنوع لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم و اقلام سیسمونی و موردنیاز کودکان، تجهیزات ورزشی و لوازم الکترونیکی از برندهای معروفی مانند اپل و سامسونگ و همه ملزومات مورد نیاز روزمره افراد را ارائه می‌دهد. مالتینا واسطه خرید از نون می باشد.سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.

هزینه ارسال حمل و نقل سفارشات، معمولا حدود ۱۰ درهم است اما برای سفارشات بالای ۱۰۰ درهم، تحویل رایگان است. زمان تحویل معمولا بین ۳-۵ روز کاری است، حتی کارت های اعتباری خاصی وجود دارد که می‌توانید از اقساط ماهانه سبکی برای خرید محصولاتی مانند گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و غیره دریافت کنید.

محصولات موجود در نون با قیمت های مناسب و بسیار مقرون به صرفه با تخفیف های جذاب به فروش می‌رسد. نون همچنین دارای پلتفرم پرداخت آنلاین خود به نام Noon VIP است که یک برنامه برای خریداران و مشتریان ثابت است که به آن‌ها خود کمک می‌کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشند.

۲/ خرید آنلاین از فروشگاه سوق دبی (SOUQ) | آمازون امارات

فروشگاه سوق یا آمازون امارات یکی از بزرگترین سایت های خاورمیانه در دبی و یکی از زیرمجموعه های آمازون می‌باشد که شامل ۴۰۰ هزار نوع محصول متنوع که شامل برندهای جهانی است  را در برمی‌گیرد. ایرانیان زیادی این سایت را برای خرید و ارسال کالاهای مورد نیاز خودشان انتخاب می‌کنند، چرا که هزینه های ارسال و حمل و نقل با صرفه‌تری را دارد. اگر به دنبال خرید مواد غذایی، لباس، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم اداری، لوازم خانگی و انواع کالاهای موردنیاز خود هستید، کافی است به Amazon.ae سر بزنید! می‌توانید یک محصول را جستجو کنید و فهرست‌ها را بر اساس قیمت (کمترین به بالاترین، یا برعکس)، نظرات خریداران، در دسترس بودن و غیره مشاهده کنید. 

خرید از دبی و امارات

بیشتر بخوانید: خرید از بهترین سایت های ترکیه و تحویل در ایران

۳/ خرید آنلاین از اِوُک (Awok)

Awok یکی از ارزان‌ترین سایت های خرید آنلاین از دبی است! جایی که می‌توانید تلفن‌ و ساعت‌ هوشمند، اقلام آرایشی بهداشتی، انواع کیف، کفش و لباس را در انجا پیدا کنید. هزینه ارسال کالاها در این سایت ۲۹ درهم و زمان تحویل، ۳ الی ۵ روز کاری است. این وبسایت به صورت روزانه، حراجی به نام محصولات یک درهمی را برای عاشقان خرید در نظر گرفته که بسیار مشتری پسند و مقرون بصرفه است. سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.

۴/ شین (Shein)

برای خرید پوشاک و اکسسوری های زنانه مقرون به صرفه و مطابق مد روز، همیشه می‌توانید روی وبسایت shein حساب کنید. تاپ، کت، ژاکت، عینک آفتابی، گردنبند و صندل و انواع مدل‌های لباس و کیف و کفش و … همه در شین موجود هستند. شین یک تا سه روز طول می‌کشد تا سفارش شما را پردازش کند و ظرف سه تا هشت روز کاری آن را ارسال می‌کند. روند خرید در این سایت آنقدر واقعی است که احساس می‌کنید در یک مرکز خرید واقعی و بسیار زیبا هستید!

۵/ خرید از وب سایت نامشی (Namshi)

Namshi یکی دیگر از وب سایت های معروف برای خرید آنلاین لباس ها و کیف و کفش و اکسسوری با مدل های زیبا و شگفت انگیز است. محصولات برندهای زیادی مانند Mango ،Lacoste ،Nike ،Puma ،Adidas ،Forever 21 Bobbi Brown و صدها برند معروف دیگر در این وبسایت وجود دارد. این بهترین سایت خرید در دبی برای علاقه مندان به مد است و پیشنهادهای شگفت انگیزی را برای مشتریانش ارائه می‌دهد که در آن همه برندها برای محصولات‌شان قیمت های رقابتی و فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

همچنین بر خلاف سایر سایت‌های خرید، “نامشی” دارای روش‌های مختلف پرداخت از جمله پرداخت با COD ،Paypal ،Visa و MasterCard است. شما می‌توانید هر کالایی را که در نامشی خریداری کرده اید ظرف ۱۴ روز پس از تحویل برگردانید.سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.

۶/ کارفور (Carrefour UAE)

سایت Carrefour در ۱۶ کشور و در سراسر خاورمیانه، آفریقا و آسیا حضور دارد. کارفور به‌خاطر سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌هایش که اولین فروشگاه آن در فرانسه راه‌اندازی شد و طیف گسترده‌ای از محصولات را با قیمت‌های پایین ارائه می‌کند، شناخته می‌شود. می‌توانید اپلیکیشن Carrefour UAE را دانلود کنید و تمامی‌خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید. گاهی اوقات، اقلام در فروشگاه ها موجود نیستند، اما به صورت آنلاین عرضه می‌شوند.

۷/دوبیزل (Dubizzle)

اگر به دنبال خرید یا فروش محصولات دست دوم هستید، Dubizzle بهترین سایت برای این کار است. در اینجا، به صورت رایگان، می‌توانید یک آگهی با تصاویر، توضیحات و راهی برای تماس با خریداران و فروشندگان قرار دهید. می‌توانید املاک، خودرو، لوازم الکترونیکی و حتی کتاب‌ها، لوازم آرایش و کفش‌ها و و فرصت های شغلی را بررسی کنید. در این سایت محصولاتی با قیمت بسیار ارزان‌تر پیدا خواهید کرد، زیرا بیشتر آنها دست دوم هستند. برای تحویل کالای خریداری شده، می‌توانید مستقیما با فروشنده تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

این سایت و خدمات مورد ارائه آن، یک پلتفرم عالی برای صاحبان مشاغل است، زیرا می‌توانند تبلیغات رایگان همراه با تصاویر، فیلم ها و توضیحات جذاب را برای دسترسی به مخاطبان هدف خود برای فروش و خرید محصولات و خدمات از طریق این پلتفرم قرار دهند. آن ها می‌توانند تبلیغات را در پروفایل شبکه های اجتماعی خود نمایش دهند و خریداران و فروشندگان را به راحتی جذب کنند. 

اکثر محصولات فروخته شده در Dubizzle از کتاب، لوازم الکترونیکی، مبلمان طبقه بندی شده، لباس، املاک و … دست دوم هستند و به همین دلیل با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در دسترس هستند.

۸/ علی بابا (AliBaba)

این سایت یکی دیگر از مقصدهای خرید آنلاین است که همه چیز را از لوازم آرایش گرفته تا لوازم الکترونیکی ارائه می‌دهد. این وب‌سایت تحویل و حمل و نقل رایگان را برای سفارش‌های بیش از ۱۰۰ درهم ارائه می‌کند.

۹/ اوبی (Ubuy)

اگر به فکر خرید یک گوشی یا ساعت هوشمند، لپ تاپ یا تلویزیون و هر گونه لوازم دیجیتال با کیفیت هستید، وبسایت Ubuy بهترین مقصد برای خرید آنلاین شماست. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت از برندهای مختلف را در این وبسایت پیدا کنید که دارای قیمت خوب و متناسب با هر مقدار از بودجه شما هستند. 

۱۰/ اوناس (Ounass)

Ounass یک سایت فوق‌العاده برای خرید از دبی و امارات است که میزبان طراحان درجه یک دبی و همچنین مارک های با ارزش موجود در بازار بین المللی است. این وبسایت با داشتن بیش از ۳۰۰ برند لوکس، از جمله فندی، پرادا و الکساندر مک‌کوئین، گسترده‌ترین طیف طراحان لوکس در خاورمیانه را در کنار نام‌های محلی، لوازم خانگی و مجموعه‌ای نفیس قدیمی‌ ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانیدآخرین مد روز چیست، از سایت آنلاین Ounass دیدن کنید. 

۱۱/ ایوا (Eyewa)

در سایت Eyewa، می‌توانید انواع عینک و لنزها را که مقرون به صرفه و همچنین مطابق مد روز هستند، مشاهده و خریداری کنید. Eyewa بهترین مارک های عینک طبی، عینک آفتابی، عینک محافظ نور آبی، عینک کودکان و لنزهای تماسی اصلاحی را  ارائه می‌دهد. این وبسایت دارای سیاست بازگشت کالا بعد از ۳۰ روز و تحویل سریع است و حتی امکان پرداخت نقدی در هنگام تحویل را ارائه می‌دهد. همه‌ی محصولات اصل و با کیفیت برندهای معروف عینک مانند Ray-Ban ،Nike ،Lacoste و …. را در این وبسایت به راحتی می‌توانید پیدا و خریداری کنید.سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.

بیشتر بخوانید: خدمات جدید ا | تعهد زمان تحویل کالا برای خرید از آمازون تا ایران

۱۲/ لِتس تانگو (LetsTango)

LetsTango، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در امارات متحده عربی است که یک تجربه خرید عالی و کاربرپسند را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. این فروشگاه آنلاین، طیف وسیعی از لوازم الکترونیکی، گوشی های تلفن همراه هوشمند، تجهیزات بازی و گیمینگ، تجهیزات عکاسی، لوازم آشپزخانه و لباس، کفش و اکسسوری از جمله جواهرات، کیف و… را به فروش می‌رساند. این سایت تضمین می‌کند که محصولات کامل اصل بوده و سیاست بازگشت ۱۵ روزه و پشتیبانی پس از فروش را ارائه می‌دهد. همچنین اگر به دنبال خرید با تکنولوژی پیشرفته‌تر هستید، می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید به صورت سه بعدی چاپ کرده و سفارش خود را ثبت کنید و محصول موردنظر را مستقیما درب منزل تحویل بگیرید.

۱۳/ شرف دی جی (Sharafdg)

شرف دی جی با آدرس اینترنتی sharafdg.com، یک وبسایت خرید اینترنتی محصولات دیجیتال و الکترونیکی در امارات متحده عربی است که برای اولین بار مفهوم Big-Box را ارائه و فروشگاه الکترونیکی خود را در دبی و در سال ۲۰۰۵ راه اندازی کرد. شرف دی جی اکنون حدود ۳۳ فروشگاه در سراسر امارات متحده عربی، بحرین، مصر و عمان دارد. این وبسایت دارای بیش از ۲۵۰۰۰ محصول دیجیتال و الکترونیکی، لوازم خانگی و…. از بین برندهای معتبر بین المللی است و به دلیل ارائه خدمات بی‌نظیر و فروش محصولات باکیفیت و اصل، شناخته و معروف شده است.سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.

۱۴/ مامز وُرلد (Mumzworld)

اگر شما مادر یک نوزاد یا یک کودک نوپا هستید، Mumzworld یک سایت خرید از دبی بسیار خوب است که تنوع شگفت انگیزی از محصولات مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. این وبسایت مجموعه‌ای از لوازم مورد نیاز نوزادان و کودکان را از جمله کالسکه، تخت و کمد، اسباب بازی، غذای کودک، لوازم ضروری حمام، لوازم ضروری تغذیه، لباس، دارو، کتاب و لوازم التحریر و … را در برمی‌گیرد و امکان خرید و سفارش محصولات این سایت در سریع‌ترین زمان ممکن و حداقل هزینه برای ایرانیان وجود دارد.

۷ نکته مهم برای داشتن یک خرید آنلاین به صورت ایمن از امارات

قبل از انجام خرید آنلاین، به خاطر داشته باشید که تعداد زیادی کلاهبردار و افراد بی‌وجدان وجود دارند که به دنبال رمز عبور، اطلاعات حساب بانکی و سایر اطلاعات شخصی شما هستند. از این رو، حتما این نکات را رعایت کنید:

خرید از دبی برای ایرانیان

  1.  مطمئن شوید که از یک وب سایت معتبر و قابل اطمینان خرید می‌کنید. چگونه می‌توانید بررسی کنید که یک وب سایت امن است؟ به URL سایت نگاه کنید. اگر با https:// شروع شود، در مقایسه با مواردی که فقط با http:// شروع می‌شوند، ایمن‌تر است. یکی دیگر از نشانه های یک سایت ایمن این است که یک نماد قفل در کنار URL در نوار آدرس وجود داشته باشد. اساسا، این بدان معنی است که به غیر از شما و خود وب سایت، هیچ کس دیگری نمی‌تواند هر زمان که شما مرور می‌کنید یا معاملات انجام می‌دهید، اطلاعات شما را بخواند یا تغییر دهد.
  2. برخی از URL های وب سایت (به همراه ایمیل های هرزنامه و پیامک) بخشی از کلاهبرداری‌های فیشینگ هستند که هدف آن‌ها سرقت اطلاعات شخصی شما (مانند رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی) است. به خاطر داشته باشید که بانک‌ها و موسسات هرگز اطلاعات شخصی را از طریق ایمیل یا پیامک از مشتریان‌شان نمی‌خواهند. تراکنش ها فقط باید از طریق برنامه‌های رسمی‌ و پلتفرم‌های آنلاین آن‌ها انجام شود. پس همیشه URL را دوباره چک کنید و هیچ پیوستی را دانلود نکنید!سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.
  3. هنگام انجام خرید آنلاین از استفاده از Wi-Fi عمومی‌خودداری کنید. Wi-Fi عمومی‌رایگان است، اما برای هکرها و کلاهبرداران جهت کلاهبرداری و سؤ‌ استفاده از افراد نیز مستعدتر است.
  4. رمزهای عبور منحصر به فرد و قوی ایجاد کنید. اگرچه استفاده از ادا سال تولد به عنوان رمز عبور راحت است، اما حدس زدن آن برای هکرها و کلاهبرداران نیز آسان‌تر است. بهتر است حروف تصادفی (بزرگ و کوچک)، اعداد و نمادها را در یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد ترکیب کنید. البته، حتما آن‌ها را در جایی که فقط خودتان دسترسی دارید، یادداشت کنید، تا فراموش نکنید! همچنین از استفاده از رمز عبور یکسان برای حساب‌ها و وب‌سایت‌های مختلف خودداری کنید، زیرا ممکن است به راحتی هک شود.
  5. حقوق خود را به عنوان یک مشتری بشناسید. هنگام انجام معاملات و خریدهای آنلاین، به قوانین خرید، شرایط و خط مشی یک سایت دقت کنید.

مرجعی برای خرید از دبی | (بخرید آنلاین از بهترین وبسایت های امارات)

بازرگانی طاهری دروازه‌ای مطمئن و کاربردی برای داشتن یک خرید مطمئن و آسان از سایت های خرید از دبی در ایران است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به داشتن حساب‌های ارزی و فقط با پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب در داخل کشور، کالای مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها تنوع کالایی انتخاب کرده و سفارش دهند و در ایران و درب منزل آن را تحویل بگیرند. مالتینا سلامت فیزیکی کالا و همچنین تشابه آن با کالای سفارشی را تضمین می‌کند.

خرید از دبی

سخن پایانی

در این مطلب، لیستی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید از دبی و امارات را معرفی و بررسی کردیم.  نظر شما در این مورد چیست؟  آیا تا به حال، تجربه خرید از این وبسایت ها را داشته‌اید؟ آیا وبسایت‌های دیگری را برای خرید از دبی و امارات می‌شناسید؟سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.دبی. خرید جت اسکی از دبی.

اگر مطالعه این مطلب برای‌تان مفید بود، خواهشمندیم نظرات و دیدگاه ارزشمند خود را در رابطه با این موضوع، با ما و خوانندگان مالتینا بلاگ، در میان گذاشته و محتوای این مطلب را از طریق لینک شبکه‌های اجتماعی موجود در کنار این صفحه یا سایر راه‌های ارتباطی، با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. همچنین برای مطالعه مطالب مفید در زمینه راهنمای خرید محصولات متنوع و کاربردی، به بخش راهنمای خرید و معرفی محصول مالتینا بلاگ مراجعه نمایید.

 

 

فروشگاه‌های خرید اینترنتی آمریکایی را چقدر می‌شناسید؟ معرفی ۱۲ فروشگاه اینترنتی

۳۰ مورد خرید آنلاین خنده دار که موجب پشیمانی خریدار شده است

سایبرماندی چه روزی است؟ تجربه خرید از سایبرماندی  

سایت خرید از دبی. اپلیکیشن خرید از دبی. برنامه خرید از دبی. پیج خرید از دبی. خرید از دبی اینترنتی. خرید از امازون دبی. خرید از ایکیا دبی. خرید از اپل دبی. خرید از دبی و ارسال به ایران. خرید از دبی تحویل در ایران. خرید از اپل استور دبی. خرید مستقیم از دبی. خرید آنلاین از دبی. خرید از دبی به تهران. خرید از بازار دبی. خرید دبی برای کودکان. خرید تنباکو دبی. خرید جرثقیل دبی. خرید جرثقیل از دبی. خرید جت اسکی از دبی.